• darkblurbg

Surmotion heeft ervaring om een strategie door te voeren die toegespitst is op de ultieme klantbehoefte.

Er zijn drie strategieën: 

Customer Intimacy: Hiermee lever je de beste service van de markt aan door een sterke band met de klant op te bouwen. De focus ligt op een sterke klantrelatie.

Operational excellence: Gaat om een uitblinkend productieproces met superieure operaties en uitvoering. De organisatie biedt veelal een redelijke kwaliteit voor een zeer lage prijs.

Product leadership: Houdt in dat de kwaliteit van het product centraal staat voor de organisatie. Bedrijven winnen het hart van de klant door uitmuntende producten.

De moderne klantenrelatie combineert operational excellence met customer intimacy. Bedrijven als Uber en Airbnb slagen erin om het hart van de klant te winnen (customer intimacy) op een efficiënte manier (operational excellence).

Door de sterke digitalisering, wordt de menselijke factor uiteindelijk hetgeen waar je je mee onderscheidt. Naast efficiëntie en klantgerichtheid voegen moderne bedrijven een sterke emotionele band toe aan de relatie met de klant. 

Meer hierover weten, klik dan hier